Medlemmar i Sigtuna Båtklubb får boka räk- eller tacokryssning till halva priset!

Rederi Mälarstaden startar våren före många av oss andra. Vi har igen fått ett jättefint erbjudande från Rederi Mälarstaden.

Datum för erbjudandet är 27/5, kl 1900-2200, från Sigtuna Hamn. Bokningen måste göras senast dagen innan, alltså den 26/5, med kampanjkoden SIBK.

1. Gå in på Rederi Mälarstadens hemsida; https://www.rederimalarstaden.se/rak-och-matkryssningar
2. Sök rätt resa upp till höger i menyn, datum (2019-05-27), avresehamn (Sigtuna), och Klicka på SÖK
3. Välj i menyn om ni vill ha antingen räk- eller tacokryssning och välj BOKA
4. Fyll i uppgifter om antal vuxna & barn
5. Fyll i kampanjkod: SIBK
6. Fyll i sen era övriga uppgifter.

OBS; SiBK förmedlar bara detta erbjudande, arrangemanget står rederiet för helt och hållet.

Ha så kul, så ses vi förhoppningsvis på taco/räkkryssningen. Först till kvarn gäller förstås.

För mer information, gå in på rederiets hemsida.

Vi önskar er en trevlig sommar!

Biträdande Hamnkapten & Klubbmästaren