KAN DU LITA PÅ DINA KLUBBKAMRATER ?

Min hustru gillar att fylla vår frys hemma. Ibland så blir det så fullt att det inte går in mer.
Då kom hon på att frysen på varvet normalt är tom, sagt och gjort så stoppade vi en del frysta varor i varvets frys med tanken att det inte skulle vara någon som skulle ta av detta.
Döm om min förvåning när jag idag besökte varvet för att skotta bort snö för kommande tanktömning och då kollade i frysen och såg att det fattades en hel del mat som vi lagt in i frysen.

Vi, Jag och min hustru tycker att det är botten att medlemmar stjäl andra medlemmars tillhörigheter.

Detta ger mej tankar om det kanske finns någon medlem som ligger bakom stölden av vår 4-hjuling som nyligen stulits trots att den var inlåst och fastkedjad.

DET ÄR BEDRÖVLIGT ATT MEDLEMMAR I SIBK INTE KAN HÅLLA FINGRARNA I STYR !!!!

Varvschef och hustru är bedrövade.