Mer om nycklarna

Hej Båtvänner.
Detta är ett gruppmail till alla klubbmedlemmar som är registrerade i vårt administrativa system Bas-K och har en korrekt epost adress registrerad.

Som ni säkert har noterat så är vårt nya nyckellösa låssystem i gång.
Alla medlemmar som skall ha tillträde till våra lokaler och också bommen på varvet skall ha fått ett mail för registrering av konto och uppgifter om hur man gör för att komma igång (länkar till Entryfy).
Några har anmält att de inte fått något mail och om man inte har anmält aktuell email adress till klubben så kommer så klart inget mail. I en del fall har mailet hamnat i skräpmappen hos användaren.
Kolla lite extra om du saknar mailet…

För er som har en nyckel till bommen på Flottvik så fungerar den inte längre. Den skall du lämna tillbaka och får då tillbaka din deposition om 500:-

Gör på följande vis:
Lägg nyckeln i ett kuvert märk det med varvschefen. Lägg också i kuvertet uppgift hur du vill ha betalningen.
SWICH (notera mobilnummer) eller ett bankkonto med nummer. Det kan dröja någon dag innan betalning anländer.
Brevet lägger du i brevinkastet på klubblokalen i Hamnen.

Klas Carlgren
Varvchef

PS den gamla dörrnyckeln till klubblokalen som du en gång köpt är nu inte till någon nytta så den är bara att slänga DS