Jolleseglarnas sommarläger 2023

Sommarläger 2023
Vi har ett sommarläger i år, 17-21 Juni för helt nya seglare och för fortsättare som har lite erfarenhet.
Vi satsar på hög ledartäthet för att alla skall kunna segla även om vädret inte är helt optimalt. Kostnad 2000 kr för 5 dagar, lägre avgift om du har en egen optimistjolle i godkänt skick.
Dessutom tillkommer Medlemskap i SiBK. Medlemsavgift i Sigtuna båtklubb är obligatoriskt för alla. Det ingår även en försäkring i medlemsavgiften som alla som skall vara med i vår verksamhet måste ha.
Förra året hade vi fler anmälningar än vi kunde ta emot och vi räknar med att kunna ge besked till de som fått en plats senast 1/5.
Vi har anordnat sommarkurser i mer än två decennier, och vi är SSF-certifierade! Detta betyder att vi nu följer Svenska seglarförbundets utbildningsplan för alla våra kurser.

läs mer och anmäl